§1
Towary
- Producent oferuje przede wszystkim odzież roboczą, w tym fartuchy, zapaski, peleryny, tuniki, sukienki fryzjerskie itp.
§2
Składanie i realizacja zamówień
- Odzież robocza produkowana przez firmę Stitch Beata Wensław, głównie realizowana jest na indywidualne zamówienie, dlatego Klient uprawniony jest do składania zamówień drogą elektroniczną pod adresem info@hitwit.pl, 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.
- Klient składa zamówienie drogą elektroniczną, po wcześniejszym zaakceptowaniu przedstawionej oferty.
- W trakcie składania zamówienia Klient:
- dokonuje wyboru zamawianych towarów i ich ilości;
- podaje adres dostawy;
- dokonuje wyboru formy dostawy;
- dokonuje wyboru formy płatności;
- podaje dane do faktury VAT.
- Zamówienie realizowane jest po zaakceptowaniu wysłanej oferty, zawierającej niezbędne dane do przesłania towarów.
- Każde złożone przez Klienta zamówienie, potwierdzane jest e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia zamówionych towarów lub opóźnień w ich dostawie, wynikających z błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.
- Termin realizacji zamówienia dobierany jest indywidualnie i przedstawiony jest w ofercie.
§3
Ceny towary
- Ceny towarów ustalane są indywidualnie i podawane są po akceptacji wysłanego projektu.
§4
Koszty dostawy
- Dostawa towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Klient otrzymuje informację o cenie dostawy podczas składania zamówienia. Koszt wysyłki zależny jest od wagi, wielkości zamówionego produktu oraz miejsca dostarczenia.
§5
Formy płatności
- Zapłaty za zakupione towary Klient może dokonać:
- przelewem bankowym na konto 63 2490 0005 0000 4500 3472 1849;
- gotówką, jeżeli jest taka możliwość.
- Za zakupione towary, firma wystawia fakturę VAT.
§6
Anulowanie zamówienia
- Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu rozpoczęcia realizacji projektu, emailem na adres info@hitwit.pl, lub telefonicznie pod numerem 793-629-105.
- Klient nie może anulować zamówienia towaru, który został już wysłany, lub zlecony do realizacji.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient, będący konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli jest to standardowy produkt dostępny w ofercie producenta, przez okres 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania jakichkolwiek powodów.
- Zakupiony towar należy odesłać bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od dnia,
w którym poinformował o decyzji o odstąpieniu od umowy. - Zwrotowi podlegają jedynie towary w stanie niezmienionym w stosunku do stanu, w jakim zostały dostarczone Klientowi. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie zmiany wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
- Zwracany towar należy odesłać na adres Stitch Beata Wensław, Aleja Niepodległości 690/79, 81-853 Sopot.
- Po otrzymaniu przesyłki z towarem Klientowi zostaną zwrócone wszystkie płatności, w tym koszty dostarczenia mu Towarów. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Koszt odesłania Towaru przez Klienta, będącego konsumentem, ponosi Klient.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie obejmuje projektów indywidualnych, które zostały wykonane na zamówienie, według specyfikacji konsumenta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§8
Reklamacje
- Producent zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta niezgodności towaru z umową, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
- Reklamacje należy składać pisemnie, na adres Stitch Beata Wensław, Aleja Niepodległości 690/79, 81-853 Sopot.
- Do reklamowanego produktu należy dołączyć opis zastrzeżeń.
- Reklamację należy złożyć w okresie 2 lat, gdyż na taki okres Producent udziela gwarancji. Klient traci uprawnienia do złożenia reklamacji jeżeli nie złoży jej z upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności Towaru z umową.
- W ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany o sposobie jej rozpatrzenia. Jeżeli reklamacja okaże się nieuzasadniona, koszty przesłania reklamowanego Towaru ponosi Klient. W przeciwnym przypadku, koszty przesłania naprawionego, bądź wymienionego Towaru ponosi Producent.
§9
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych jest Stitch Beata Wensław, Aleja Niepodległości 690/79
81-853 Sopot, NIP: 9581470946, Regon: 369933680. - Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie prawnie usprawiedliwionego celu dotyczącego udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie dotyczące oferty na podstawie prawnie uzasadnionego interesu dotyczącego udzielenia odpowiedzi, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia ogólnego w zakresie ochrony danych osobowych „RODO”.
- Dane osobowe nie będą udostępniane, bez wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą, chyba że obowiązek udostępnienia danych wynikać będzie z odrębnych przepisów prawa.
- Dane są przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
- Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo:
- do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
- do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
a od 25 maja 2018 r. o Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych; - jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Zakres przetwarzanych informacji obejmuje dane osobowe w zakresie adresu poczty elektronicznej oraz inne dane tj. temat i treść wiadomości.
- Dane osobowe Klienta przekazywane są dobrowolnie. Klient nie jest zobowiązany do podania jakichkolwiek danych, a ich podanie nie jest obowiązkiem ustawowym,
a jedynie obowiązkiem umownym. Podanie danych osobowych może nastąpić wyłącznie, jeżeli Klient się na to zgodzi i według uznania Klienta. Podanie danych osobowych może być jednak niezbędne do:- złożenia i realizacji zamówienia;
- wystawiania faktur VAT i dokonywania rozliczeń podatkowych;
- obsługi rozpoznawania i rozpatrzenia reklamacji, lub odstąpienia od umowy Klienta i wykonania obowiązków Administratora z tych tytułów;
- obsługi i załatwiania spraw, z którymi Klient zwróci się przed zawarciem umowy, lub po jej zakończeniu.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- Administrator nie zamierza przetwarzać danych w innym celu, niż wskazany w ust. 2 oraz ust. 7.
§10
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim Kodeksu cywilnego, jak również przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.